اسلایدر

کلمه زور

درد و دلها, و داستان غم انگیز _Pretty Boy story

داستان واقعی زیباترین پسر شهر _ The true story of the most beautiful boy

کلمه زور

کلمه زور

 

 

خدا بی خودی زور نیافریده !!!


هی بگیم خودشو به نفهمی بزنه !!!


هی بگو گناهه !! آروم بگو !! با محبت بگو !! جورشو پیدا کن بگو !! برو از این و اون مشورت بگیر بگو !! از ائمه بخواه کمکت کنه !! به هر دری بزن نشد ؟؟


آخرش از "کلمه زور" استفاده کن


در آخر خرت با چوب دستی راضی میشه دنبالت بیاد


زنت هم با "زور" راضی میشه حجابش رو حفظ کنه


بدبختی کشیدیم خدااااا



نظرات شما عزیزان:

شوگان
ساعت15:20---20 آبان 1395
تو آدم با محبتی هستی باید بتدریج سعی کنی شریک محترم زندگیتو به راه بیاری هیچوقت نمیتونی به زور اونو وادار به انجام کاری کنی.بهتره به جای صحبت از جهنم و مرگ و عذاب و قبر بیای براش از بهشت و محبت خدا و این چیزا حرف بزنی البته من توی زندگی شخصی تو نیستم به هیچ عنوان هم قصد دخالت ندارم فقط هدفم اینه که چیزایی بهت بگم که بنظر خودم به امتحانشون می ارزه.کم کم عقاید خودتو بهش بیان کن و به عقایدخودشم گوش بده.اگه خودت صلاح دونستی وبلاگتم بهش معرفی کن تا تو رو بهتر بشناسه
پاسخ:سلام . نه وبلاگ رو نمیتونم باید داستانهاشو کلا برارم بعد بگم بیاد . داستانو بخون شاید باور نکنه همه که نمیتونن باور کنن . ممنون


علي
ساعت0:43---18 آبان 1395
اين چه استدلاليه داداش محمد اگه خدا زورو افريده خودشم بياد زور بگه وقتي خودش زور نميگه سرور من محمد باقرچيکارست که زور بگه تازه حجاب که به چادر نيست همون مانتوي کوتاهم حجابه کمي رساله بخون عقيدت درست ميشه تازه زنتم تنها زنت نيست دوست تو هم است ادم به دوستش زور ميگه اون موقع ادم ميشه ديکتاتور البته بلانسبت
پاسخ:درسته آفریده ولی خدا مهربونه زور نمیگه . مانتو هم قبول دارم ولی اون چیزی که منو عصبانی میکنه موهاشه که همش دیده میشه و این برای منم گناهه . من با اون خیلی خوشبختم شاید بگم تنها کسیی که منو بعد از مادرم دوست داره همسرمه اما چه فایده اینقدر بگو بخند ولی حرفامو گوش نمیکنه همش دوست داره آزاد باشه و زیباییشو همه ببینن . دوست داره دست بدیم به هم از خیابونا رد شیم همه ببینن دوست داره پیش مردم از صورتم بشکون برداره و ... اینا هم هیچ ولی باز موهاش منو اذیت میکنه مردم میبینن میگن شوهرش عرضه نداره و ...
هر کاری کردم نشد مجبور شدم از روش خودم زور استفاده کنم البته نه از اینکه کتک بزنم نه . من زورم به مورچه هم نمیرسی ازش فاصله گرفتم تهدید طلاق و ... کردم بلاخره یکم جواب داد


شوگان
ساعت20:52---17 آبان 1395
ببین آقا ائمه و خدا و فرشته ها موقعی به کمکت میان که همه راه حل ها رو انجام داده باشی و موفق نشده باشی هرموقه خدا یا ائمه بهت کمک نکردن شک نکن اشکال از خودته
پاسخ:درسته همه این کارارو کردم با اینکه الان نامزدیم اصلا سر عقل نیومد آخر از ائمع کمک خواستم نشد فیلم های قبر و آخرت و داستانهای اسلامی براش گفتم گناه و غیره گفتم . همه چیزاش خوب بود به جز حجاب آخرش مجبور شدم با زور چادر سرش کنم البته موهاش دیده میشد هی میگفتم گناهه قبول میکرد ولی بی اعتنا بود همش موهاش دیده میشد منم واقعا بهش زور نگفتم باهاش به هم زدم که دیگه ازدواج ما فایده نداره و ... ترسوندمش آخرش قبول کرد یه نه من زورم حتی به مورچه هم نرسیده چه برسه زنو کتک زد اونم در دوران نامزدی !!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 27 مهر 1395برچسب:به قلم محمد باقر ,,, مطالب کوتاه ( سری دوم, ] [ 18:16 ] [ محمد باقر ] [ ]